Overzicht ervaringen

<< Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38  Volgende >>
Wijk: Den Bosch West
Type zorg: psycholoog
Indiener: Anoniem
Thema deskundigheid / kwaliteit zorgaanbod 8
19 december 2012
Titel: Heldere handvaten
Positieve ervaring Thema deskundigheid / kwaliteit zorgaanbodMijn ervaringen met mevr. Verstraten van Psychologenpraktijk Haga & Dijkstra zijn zeer positief. Ze communiceert helder en weet met humor, tact en professionaliteit hoofd en bijzaken goed te scheiden waardoor je duidelijke handvaten krijgt waarmee je aan de slag kunt. De sfeer is prettig en voelt veilig. Ze kan goed luisteren, maar geeft ook tegenwicht en kaatst gedrag terug met prikkelende opmerkingen of verhelderende metaforen en voorbeelden.
 
Zijn er na deze ervaring zaken verbeterd:
Weet niet / niet van toepassing
Idee voor verbetering:
De praktijk ligt in een gebied voor parkeervergunninghouders. Het gratis verstrekken van bezoekerskaartjes, zodat mensen ook vlakbij kunnen parkeren,zou een klantvriendelijker geste kunnen zijn, dan de mededeling over parkeren die nu in de wachtkamer hangt.
(zelf kwam ik op de fiets)
Reageren: klik hier
Hyves Facebook nujij LinkedIn Technorati Twitter
Wijk: Den Bosch West
Type zorg: psycholoog
Indiener: Anoniem
Thema samenwerking en aansluiting met andere zorgverleners / ketenzorg 4
05 juli 2012
Titel: samen werking RvA groep
Positieve ervaring Thema samenwerking en aansluiting met andere zorgverleners / ketenzorgik heb minimaal 3 weken moeten wachten met psychotische klachten tot dat ik eindelijk gezien kon worden bij een psychiater de contacten tussen psychologen praktijk haga en dijkstra en RvA verloopt niet erg soepel
beetje jammer dat ik ook niet gezien kon worden door de psychiater van haga en dijkstra deze had geen tijd op korte termijn waardoor ik nog langer met de klachten heb rond gelopen en dit voot mij niet te verdragen was

echter de bejegening van bernadette was uitermate positief
mijn mening mbt deskundigheid ze weet wat ze doet en probeert te bereiken wat ze zegt op de communicatie met RvA na (dit was ook niet helemaal haar schuld misschien had ze meer druk kunnen uit oefenen "ik weet het ook niet") heeft ze altijd gedaan wat ze mij vertelde en legde alles netjes uit
 
Zijn er na deze ervaring zaken verbeterd:
Weet niet / niet van toepassing
Idee voor verbetering:
duidelijke en eenduidige communicatie met andere zorgverleners
Reageren: klik hier
Hyves Facebook nujij LinkedIn Technorati Twitter
Toon ervaringen voor:
Alle resultaten worden getoond. Klik op een marker van een regio om de resultaten alleen voor die regio te zien.
Alle locaties
 

Home Ervaringen Verbeteringen Thema's Enquete Contact