Overzicht ervaringen

<< Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38  Volgende >>
Wijk: Schouwen Duiveland
Type zorg: huisarts
Indiener: Anoniem
Thema bereikbaarheid / toegankelijkheid 6
20 juni 2011
Titel: De laatste stappen
Positieve ervaring Thema bereikbaarheid / toegankelijkheid
 
Zijn er na deze ervaring zaken verbeterd:
Weet niet / niet van toepassing
Idee voor verbetering:
Restant van de palen zo snel mogelijk verwijderen.

Tip voor de artsen:
voor schadelijke gevolgen bent u nog verantwoordelijk ook.
Verbeteractie:
Naar aanleiding van deze ervaring is de volgende verbeteractie gestart:
> toegang
Reageren: klik hier
Hyves Facebook nujij LinkedIn Technorati Twitter
Wijk: Schouwen Duiveland
Type zorg: huisarts
Indiener: Anoniem
Thema bejegening 3
19 juni 2011
Titel: klantvriendelijkheid
Positieve ervaring Thema bejegeningOver de artsen niets dan lof ,dit in tegenstelling tot de apotheek .

Door de beperkte ruimte kan men in de wachtruimte de gesprekken die apotheek met klanten/patienten heeft meestal volgen en dat bevestigt mijn mening dat patient/klantvriendelijkheid duidelijk voor verbetering vatbaar is.

De gehorigheid speelt ook een rol bij het maken van telefonische afspraken. In de wachtkamer kan men b.v. horen dat mevr. A een afspraak wil maken met dokter V over haar probleem ???.
 
Zijn er na deze ervaring zaken verbeterd:
Weet niet / niet van toepassing
Idee voor verbetering:
Klantvriendelijkheid bevorderen door een trainingsexpert in te roepen
Gehorigheid kan mogelijk beperkt worden door een geluidsbandje in de wachtkamer af te spelen( m.i. gebeurde dit vroeger wel?)
Reconstructie apotheek/wachtruimte nodig!
Reageren: klik hier
Hyves Facebook nujij LinkedIn Technorati Twitter
Toon ervaringen voor:
Alle resultaten worden getoond. Klik op een marker van een regio om de resultaten alleen voor die regio te zien.
Alle locaties
 

Home Ervaringen Verbeteringen Thema's Enquete Contact