Veel gestelde vragen

Privacy
Ervaring melden

Ik heb geen computer, kan ik ook schriftelijk invullen?

Kan ik hulp krijgen bij het invullen?

Kan ik ook een klacht indienen?

Kost het invullen van de vragenlijst veel tijd?

Mijn zorgverlener staat er niet bij, wat nu?

Waarom een korte en een lange vragenlijst?

Werkt het indienen van een negatieve ervaring niet tegen me?

Wat bedoelen jullie met "een ervaring"?

Wij vragen u om via de 'Meld uw ervaring' knop een voor u belangrijke ervaring met eerstelijnszorg te beschrijven, d.w.z. het gevoel dat u over heeft gehouden na het bezoek aan uw zorgverlener. Misschien was uw zorgverlener heel goed bereikbaar toen u hem of haar dringend nodig had, of juist heel slecht bereikbaar; misschien vond u hem of haar erg deskundig of juist niet.

Er staat een aantal thema's aangegeven waarover uw ervaring kan gaan.
Misschien wilt u wel over twee verschillende thema's melden, dus bijvoorbeeld over zowel de bereikbaarheid als de deskundigheid. Dan vult u eerst de melding over bijvoorbeeld de bereikbaarheid in. U verstuurt deze ervaring aan het einde van de vragenlijst met de verzendknop. Nadat de ontvangst van uw melding is bevestigd (dit gebeurt direct), kunt u vervolgens heel eenvoudig uw ervaring over de deskundigheid invoeren. De algemene vragen uit de eerste melding zijn dan automatisch al ingevuld en hoeft u niet opnieuw te beantwoorden. 

Kan ik meer dan 1 ervaring toevoegen?

Wat gebeurt er met een ingediende ervaring
Deelname als zorgverlener
Begrippen

Home Ervaringen Verbeteringen Thema's Enquete Contact