Veel gestelde vragen

Privacy
Ervaring melden
Wat gebeurt er met een ingediende ervaring
Deelname als zorgverlener

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Kan men met ’Verbeter je zorg’ punten verzamelen voor het kwaliteitsregister Paramedici?

Kost het invullen van de vragen veel tijd?

Krijg ik ook een breed beeld van mijn zorgverlening?

Levert niet 1 negatieve melding direct een negatief beeld over mij op?

Moet ik iedereen die een ervaring meldt zelf antwoorden?

‘Verbeter je zorg’ is voor uw patiënten een gebruiksvriendelijke en snelle manier om hun reactie op uw zorgverlening te kunnen geven. Het invullen van de ervaring kost misschien 5 minuten en aanvullend de lange vragenlijst nog zo’n 10 minuten extra. Deelname is daarbij vrijwillig. Het aardige is dat patiënten ook zien wat hun melding oplevert, doordat deze meldingen en/of de verbeteracties direct op de website komen.
Het kan zijn dat mensen niet de beschikking over een computer of e-mail adres hebben of daarmee niet kunnen omgaan. Indien dit een probleem is, kunt u bellen met de vraagbaak: 046-4208023 (Jack Gerats, Huis voor de Zorg). Wij denken dan graag mee over een passende oplossing.

Begrippen

Home Ervaringen Verbeteringen Thema's Enquete Contact