Veel gestelde vragen

Privacy
Ervaring melden
Wat gebeurt er met een ingediende ervaring
Deelname als zorgverlener

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Kan men met ’Verbeter je zorg’ punten verzamelen voor het kwaliteitsregister Paramedici?

Kost het invullen van de vragen veel tijd?

Krijg ik ook een breed beeld van mijn zorgverlening?

Levert niet 1 negatieve melding direct een negatief beeld over mij op?

Moet ik iedereen die een ervaring meldt zelf antwoorden?

U krijgt alle ervaringen die patiënten indienen rechtstreeks door in uw persoonlijke mailbox. Indien u een ervaring accepteert, dan krijgt de melder daar automatisch bericht van, dat wil zeggen dat hij of zij een seintje krijgt van: dank voor uw melding, deze wordt geplaatst op de website van 'Verbeter je zorg'. Via deze website kunnen uw patiënten ook volgen welke eventuele verbeteracties n.a.v. een melding ondernomen worden.

Indien u een ervaring weigert, dan is het verstandig om een korte reactie aan de melder te sturen. Daarvoor klikt u op het controlepaneel de knop 'weigeren' aan en dan kunt u een korte toelichting geven. Via de beheerder van 'Verbeter je zorg' komt de reactie dan vanzelf bij de melder. U kunt daarbij ook eventueel aangeven dat u de melder uitnodigt met u te praten over zijn ervaring. Kortom de meeste reacties vragen niet meer dan één druk op de knop, een enkele zal iets meer aandacht en tijd vragen.   

Begrippen

Home Ervaringen Verbeteringen Thema's Enquete Contact